Mencari Hasil Ilmu

Sunday, October 23, 2011

Ciri Ciri Asas Satanism

SIGIL OF BAPHOMET.

Berbentuk pentackle. 2 bucu ke atas, satu ke bawah dan setiapa satu di sisi. Pentacle perlu diletakkan pada bentuk yang diarahkan. Jika tidak symbol Sigil Of Baphomet tidak menggambar maksudnya. Pentangle melambangkan semangat kehidupan seluruh alam yang digunakan oleh puak Pagan yang di awal penyebaran agama kristian. Di dalam pentackle terdapat image kambing yang mana tanduknya mengisi 2 bucu pentackle ke atas, telinga mengisi 2 bucu di setiap bucu di sebelah kiri dan kanan, dan mulutnya mengisi di bucu di bawah sekali. Inilah gambaran Satan yang mereka maksudkan. Kambing dan Pentackle digambarkan dalam tema yang agak kuno. Pentackle dikelilingi oleh dua bulatan yang menyentuh pentackle. Diantara nya dua bulatan terdapat karekter Hebrew LVTHN (Leviathan).

AGAMA BERHALUAN KIRI (BERTENTANGAN SEMUA AGAMA LAIN).

Agama berhaluan kiri berpaksikan kepada individu, pemikiran dasar, pemikiran, kelebihan dan apa yang agama lain tidak berikan.Berhaluan kiri berkait rapat dengan iblis, mukjizat, psychic, sihir, dan macam macam lagi.

ADALAH AGAMA SEMATA MATA.

Agama ini berkongsi pandangan pandangan material dan ciri ciri asas methodology dengan Satan yang bertujuan untuk mengisi kekosongan dalan hidup yang tidak dapat diberikan kepada penganutnya.