Mencari Hasil Ilmu

Wednesday, December 15, 2010

Nostradamus bapa segala penipu

Nostradamus adalah seorang yahudi yang berketurunan berasal dari Baitulmuqqadis. Sebelum kelahiran Nostradamus, seluruh ahli keluarga berpindah ke Perancis untuk memulakan kehidupan baru. Sebelum berpindah, Datuk dan ayahnya membuat persiapan lengkap untuk mempertahankan nama keluarga dan bangsanya. Mereka mengumpul segala manuskrip berharga dari BaitulMuqqadis, Baghdad, Mesir, dan Negara arab yang lain untuk membawa bersama. Cara mendapatkannya adalah dengan cara mencuri. Manuskrip ini mengandungi pelbagai rahsia bangsa, agama, Negara, pendidikan, perubatan, sastera dan termasuklah kitab kitab hadis lama.

Sejak kecil, beliau diajar datuknya yang fasih berbahasa arab tentang manuskrip. Selama bertahun-tahun mempelajarinya, Beliau mahir untuk mengeluarkan ramalan tentang hari kiamat sama seperti yang disebut di dalam hadis nabi.

Apa yang ditulis hanyalah coretan yang diambil dari hadis hadis nabi. Beliau memanipulasi seolah olah beliau yang meramalkan nya. Beliau pandai mengambil kesempatan dengan mengaut keuntungan yang banyak kerana bukunya digunakan semerata dunia.

Di dalam artikel The Prophetic Nostradamus tulisan Mit Ojhn memetik bahawa Nostradamus boleh melihat masa hadapan dengan bantuan dadah untuk berhalusinasi.

Nostradamus mengaku menggunakan buah pala untuk membantu bermeditasi untuk berhubung dengan roh jahat untuk melihat masa hadapan. Kadang kala ramalan itu adalah untuk membuat duit. Beliau tahu bahawa ramai manusia inginkan untuk mengetahui masa depan dan perkara ghaib.