Mencari Hasil Ilmu

Thursday, December 02, 2010

Agama Pemuja Syaitan

Semua nota yang ditulis di bawah adalah berdasarkan kepada ajaran pemujaan syaitan

Pemuja agama syaitan adalah pro kepada agama syaitan. Seksual adalah sesuatu yang memberi nikmat dan memuas hati dan mengisi kekosongan yang wujud dalam diri. Zaman moden memberi kita kelonggaran untuk menikmati seks tanpa perlu risau akan mengandung, tersebarnya penyakit seks, tekanan mental dan lain2. Pengamal ajaran ini menyokong kepada seks aneh, pelik dan lain macam selagi yang terlibat .

Kebanyakkan teks yang ditulis oleh LaVey kebanyakkan tertumpu kepada tenaga seksual tetapi sebagai alat social dan tenaga dalam ritual. Kebebasan sex bukan bermaksud melakukan seks dengan sesiapa pun, sebebas yang mungkin dan sebanyak yang mungkin tetapi menikmati seks yang hendak dinikmati. Emosi yang terkuat adalah nafsu dalam macam2 hal pun.

Seksual adalah seperti aur dengan tebing tidak dapat diputuskan. Tidak mengikut nafsu akan menyebabkan aliran air akan rosak ke arah yang tidak baik. Jujur kepada nafsu sendiri adalah lebih baik daripada menolak ikutan nafsu.

SATANIC FOLLOWER

Mereka akan sering mengucapkan perkataan seperti2:

Hail Satan.

Hail Vexen.

Hail the Church of Satan.

Hail any relevant thing I find good.

Satan adalah role model kepada pengikut Satanisme. Adalah tepat memuji2 nama Nya dan memberi peluang melihat dimana kesetian saya menipu.

“Hail Satan” adalah satu ucapan yang diucapkan mereka dalam konsep perkembangan dalam meletakkan system kepecayaan dogma. Memandangkan Satanism berkaitan dengan ideal Self Perfection yang tidak mungkin dicapai oleh semua manusia. Ia juga bermakna menjunjung potensi anda ke arah Self Perfection.

Satan mewakilli pencapaian tertinggi dan terbaik dalam mencapai Self Perfection. Apabila Hail Satan kamu juga menjunjung diri kamu yang membawa maksud akan bersama2 mencapai percapaian terbaik.

SATANIC BIBLE.

Ditulis oleh Anton LaVey pada 1969.

Book of Satan. Wujud dalam bentuk istilah dan bahasa2 yang menunjukkan karekter dan sifat Satanisme.

Book of Lucifer. Menerangkan tentang kebangkitan. Mengandungi falsafah dan konsep asas mengenai Satanism.

Book of Belial. Teori dan praktikal mengenai ritual Satanism, magik dan psychology.

Satan bukanlah entity yang wujud bernyawa dan sedar. Ia adalah symbol kepada sesuatu yang berkaitan dengan alam ghaib. Satanisme mengangkat Satan sebagai prinsip tertinggi daripada objek perantaraan.

Satan adalah entiti kegelapan yang wujud di dunia ini bagi mewakili alam semulajadi dan kematian di muka bumi. Satan adalah gelaran bagi menggambarkan symbol kekuatan yang bebas dari symbol symbol suci agama dan bertentangan sama sekali dengan tuhan. Ciri asas Satan adalah dalam bentuk menentang semua ajaran yang disampaikan oleh tuhan , Allah dan semua symbol agama yang lain. Satan berniat untuk menggantikan tempat tuhan.

Satanism mempunyai matlamat dalam menyesatkan umat dalam amalan agama harian mereka. Terdapat banyak jenis satan di dunia ini termasuklah yang memunculkan diri mereka sebagai manusia hidup.